Activitats durant la jornada Intensiva 2022

on Dijous, 05 Maig 2022. Posted in Actualitat, Extraescolars

Activitats durant la jornada Intensiva 2022

El divendres 3 de juny finalitzen totes les activitats extraescolars que hem realitzat durant el curs.

El dimarts 7 de juny comença la jornada intensiva en l’horari lectiu i des de l’AMPA us oferim una sèrie d’activitats a les tardes perquè els infants puguin gaudir abans de les vacances d’estiu.

CASALET D’ACTIVITATS

• Lloc: Escola Joanot Alisanda
  • Preu: 55 €
  • Data: del 7/06 al 21/06,  de 15:30 h a 17:30 h
  • Cursos: de EI3 a 6è
  • Places: ilimitades amb un mínim de 15 infants
  • Activitats: Esports alternatius, Expressió corporal i danses, Jocs populars, manualitats, Jocs d’aigua, taller de cuina.  Més informació.
  • Els infants que NO es quedin al menjador han d’arribar a l’escola a les 15:25h
  • Les famílies inscrites al casalet, poden disposar de servei d’acollida gratuïta de 15h a 15:30h
  • Els infants que SI es quedin al menjador seran recollits pels monitors dels casalet a les 15:15h
  • Els infants es recolliran a les 17:30h a la porta principal de l’escola

INTENSIU DE NATACIÓ

• Lloc: Club Natació Sabadell
  • Preu: 95 € (90 € pel segon germà, 85 € pel tercer i successius)
  • Data: del 7/06 al 21/06,  de 15:30 h a 17:30 h
  • Cursos: de EI3 a 6è
  • Places: 35 per infantil i 65 per primària
  • Activitats: Curs intensiu de natació, s’organitzaran diferents grups segons nivell.
  • Material que s’ha de portar:
    • Banyador (fàcil de treure i posar).
    • Casquet de bany (el facilita el Club el primer dia de curset).
    • Xancles.
    • Tovallola o barnús.
    • Raspall de cabell o pinta.
    • Bossa per posar la roba mullada.
    • Roba interior de recanvi.
    • Paraigües o impermeable en cas de pluja.
    • En el cas que el nen/a hagi de portar peücs, haurà de ser amb prescripció mèdica
  • Els infants que NO es quedin al menjador han d’arribar a la porta de l’escola a les 15:30 h on seran recollits pels monitors de natació.
  • Els infants que SI es quedin al menjador seran recollits pels monitors de natació a la porta de l’escola a les 15:30 h.
  • Els infants es recolliran a les 17:30 h al Club Natació Sabadell, pel carrer Alguersuari Pascual (Porta de Gran Via).

PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA

• Lloc: Escola Joanot Alisanda
  • Preu: 95 € (90 € germans)
  • Data: del 7/06 al 21/06, de 15:30 h a 17:30 h
  • Cursos: de 1r a 6è
  • Places: Mínim 8 Màxim 36
  • Activitats: Robòtica educativa (lego mindstorms i lego we do, segons edat de l’infant); Bee Bots i Probots; creació de contes i/o videojocs amb Scratch; Impressió i disseny 3D per a totes les edats; Jocs estimulant el pensament computacional.
  • Els infants que NO es quedin al menjador han d’arribar a l’escola a les 15:30
  • Els infants que SI es quedin al menjador seran recollits pels monitors de robòtica a les 15:30 h
  • Els infants es recolliran a les 17:30 h a l’escola

DANSA

•  Lloc: Escola de dansa La Nau
  • Preu: 95 € (90€ germans)
  • Data: del 7/06 al 21/06 de 15:30 a 17:15
  • Cursos: de EI4 a 6è
  • Places: Mínim 8 Màxim 24
  • Activitats: Es faran “tastets de dansa” i cada dia la classe girarà entorn d’un estil de dansa diferent. Farem classes de dansa jazz, hip-hop, dansa contemporània, dansa creativa pels petits (EI4 a 2on) i dansa clàssica pels més grans (3r a 6è).
  • Material que s'ha de portar: En cas de no tenir roba i calçat de dansa, roba còmoda i mitjons per canviar-se allà.
  • Els infants que NO es quedin al menjador han d’arribar a la porta de l’escola a les 15:30h on seran recollits pels monitors de dansa
  • Els infants que SI es quedin al menjador seran recollits pels monitors de dansa a la porta de l’escola a les 15:30 h
  • Els infants es recolliran a les 17:15h a l’escola de dansa la Nau al carrer Sant Oleguer 120-122.

PREINSCRIPCIONS,  SORTEIG I INSCRIPCIONS

1. El període de preinscripció per les activitats serà del 6 al 13 de maig. IMPORTANT: només es pot fer preinscripció a una activitat per infant, la inscripció a més d’una activitat es considerarà nul·la. Es cas de no tenir plaça a l’activitat preinscrita per superar el màxim de participants, s’oferirà l’opció de fer inscripció a les activitats amb places disponibles.

2. Per les activitats INTENSIU DE NATACIÓ, PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA i DANSA les preinscripcions es realitzaran entrant a l’aplicació AMPASOFT

3. Pel casalet es fa inscripció directa a aquest enllaç.

4. En el cas que a alguna activitat calgui fer sorteig, aquest es farà el dia 16 de maig.

5. El període d’inscripcions per NATACIÓ, PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA i DANSA, un cop confirmada la plaça, serà del 20 al 25 de maig.

Aprofitem per informar-vos que estem preparant el CASAL D’ESTIU, que serà del 27 de juny al 29 de juliol. Quan tinguem tota la informació us la farem arribar.

Podeu contactar amb nosaltres en cas de dubte o si necessiteu qualsevol aclariment.

AMPA Joanot Alisanda

Horari d'atenció al públic (amb cita prèvia):

En període de vacances escolars (amb cita prèvia):

• Whatsapp al 611 68 38 03 (Coordinadora)

Sempre que calgui comunicar un canvi, alta o anul·lació, aquest haurà de ser abans de les 10:00h.

Hi haurà una atenció telefònica al 611 68 38 03 només de 10:00 a 10:30h.