Curset de Natació durant la Jornada Intensiva 2021

on Divendres, 07 Maig 2021. Posted in Actualitat, Extraescolars

Curset de Natació durant la Jornada Intensiva 2021

A partir del 7 de juny l'escola farà jornada intensiva (9-13h) i des de l'AMPA us oferim la possibilitat de fer el curset de natació intensiu al Club Natació Sabadell.

Qui: Activitat adreçada a infants de P3 a 6è (tots els alumnes de l'escola)

Quan: Del 7 al 21 de juny del 2021 (ambdós inclosos). El dia 22 de juny és el darrer dia d'escola i per tant no hi haurà curset.
De dilluns a divendres de 15:30h a 17:30h

Preu: Total de l’activitat 90€ per alumne (2n germà/na 85€ i a partir de 3r germà/na 80€)
La data de cobrament serà la primera setmana de juny (abans que comenci l'activitat).

Trasllat al CNS: Hi haurà les següents possibilitats de trasllat:
  • Alumnes que dinen a l'escola (13h-15:30h) i aniran al club amb el servei de monitoratge
  • Alumnes que dinen a casa i a les 15:30 aniran a l’escola perquè puguin anar al club amb el servei de monitoratge
** En el cas que algú vulgui portar l'alumne directament al Club Natació Sabadell, envieu un mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Recollida al CNS: es farà al finalitzar l'activitat a la porta del club que dona al C/ Alguersuari Pascual (Gran Via) a les 17:30h

Preinscripció: Podeu fer les preinscripcions des de l'AMPAsoft del 8 al 16 de maig.
Hi ha places limitades, per tant, si hi hagués més demanda que oferta es farà un sorteig.

Recordeu que l'usuari del vostre compte d'AMPAsoft és el correu electrònic que vau donat a l'AMPA.
A aquest document i a la web de l'AMPA, apartat serveis, secció AMPAsoft, trobareu instruccions de com fer les inscripcions on-line a través de l'AMPAsoft

Inscripcions: Un cop us comuniquem per e-mail que teniu plaça, us facilitarem la fitxa d’inscripció que haureu de presentar a l’AMPA abans del 2 de juny.

No es farà reunió informativa. Si teniu qualsevol dubte: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Horari d'atenció al públic (amb cita prèvia):

En període de vacances escolars (amb cita prèvia):

• Whatsapp al 611 68 38 03 (Coordinadora)

Sempre que calgui comunicar un canvi, alta o anul·lació, aquest haurà de ser abans de les 10:00h.

Hi haurà una atenció telefònica al 611 68 38 03 només de 10:00 a 10:30h.