Xerrada per a pares i mares: com ajudar els nostres fills a estudiar?
El proper dimecres 25 de febrer tindrem una xerrada per a pares i mares a càrrec de Joan Castellsaguer i Piquer, pedagog especialista en tècniques d'aprenentatge, recuperacions d'atenció i concentració, orientació escolar, vocacional i professional.
Parlarem, de quina és la forma adequada d'estudiar. Entenent, memoritzant, no només "empollant". De mans de l’especialista aprendrem amb exemples pràctics, en què consisteix el procés d’estudiar, com aconseguir que aprenguin millor i de quina manera els podem motivar a estudiar, valorant el seu esforç i implicant-nos en el seu aprenentatge.
ESTUDIAR vol dir APRENDRE i per poder aprendre és indispensable primer ENTENDRE i després MEMORITZAR.
Us hi esperem!!!
Dia i hora: Dimecres 25 de Febrer a les 20.00h.
Durada: 1h 30min.
Lloc: menjador de l'escola.
Inscripció: enviat un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. INDICANT NOM, TELEFON, CURS DELS FILLS. Si no sou pares de l'escola, informeu-nos de quina escola sou.
Il·lustració de Ben Javens