Inscripció a les activitats extraescolars i al servei de menjador 2023-2024
Benvolgudes famílies,
Us informem que iniciem el procés d'inscripció a les activitats extraescolars i al menjador.Per tal de poder participar dels òrgans de debat i accedir als serveis gestionats per l’AMPA (a excepció del servei de menjador), cal que les famílies siguin sòcies de l’AMPA mitjançant el pagament de la quota anual.
INSCRIPCIÓ A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: DEL 15 AL 30 DE JUNY
Podeu consultar totes les activitats en aquest enllaç
Aquest any hem canviat el sistema d’inscripció. A continuació, us indiquem els passos a seguir;
Primer. El dia 15 de juny rebreu un correu electrònic amb un enllaç per poder omplir el formulari d’inscripcions.
En cas que no rebeu el correu, comproveu bé a les diferents adreces que us pot haver arribat (mare, pare, correu brossa…), escriviu-nos un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i solucionarem el problema.
Segon. Un cop acabat el període d’inscripció, 30 de juny, des de l’AMPA veurem com queden de plenes les activitats i decidirem si:
- L’activitat es realitza per què hi ha suficients infants apuntats
- L’activitat es suspèn per què no hi ha suficients infants apuntats
- S’ha de fer sorteig per què hi ha més demanda que oferta de places
Us informarem d’aquestes situacions durant les dues primeres setmanes de juliol.
PER AIXÒ ÉS IMPORTANT QUE REALITZEU LA INSCRIPCIÓ DINS EL TERMINI ESTABLERT PER A FACILITAR LA DECISIÓ SOBRE QUÈ FER AMB CADA ACTIVITAT.
Tercer. Si l’activitat es pot dur a terme, rebreu un correu validant la vostra inscripció. Si no us informarem d’aquelles que no s’han pogut dur a terme.
En el cas que no us sigui possible fer la inscripció de forma digital, haureu de demanar cita prèvia a la secretaria de l'AMPA, dins l'horari d’atenció especificat a la nostra web.
En cas de dubtes a la inscripció ens podeu enviar un correu a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
IMPORTANT
- El dia 20 de juny a partir de les 17:30 al menjador de l’escola es farà una presentació de les activitats extraescolars proposades.
- Per a les activitats que gestiona el Club Gimnàstic Castellarnau caldrà que ompliu la seva inscripció a través d’aquest enllaç.
- Per l’activitat d’angles:
- Pels que us apunteu per primer cop a anglès cal que feu la inscripció a la FIAC a través d’aquest enllaç
- Els alumnes nous a partir de 3r de primària han de realitzar una prova de nivell. Cal concertar dia i hora a través d’aquestenllaç
Us recordem que un cop finalitzades les inscripcions, si no s'assoleix el llindar mínim d'alumnes en alguna activitat, és possible que aquesta no es pugui dur a terme.
Cal que tingueu present que hi ha activitats que encara estan pendents de confirmar l'espai on es podran realitzar. En el cas que la direcció de l'escola no ens habiliti un espai podrien quedar suspeses.
INSCRIPCIÓ AL MENJADOR
La gestió del servei de menjador i de monitoratge de migdia és un servei que porta a terme l’AMPA mitjançant la contractació d’empreses del sector.
La inscripció al servei de menjador enguany es portarà a terme de la següent forma:
- Entrar en la següent web
- Entrar usuari: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i contrasenya “ jo4not4lis4nd4”.
- Aportar les dades que us demanen: dies d’ús del servei, compte bancari, intoleràncies, etc.
Podeu trobar la normativa i funcionament del servei de menjador pel curs 2023-2024 a la pàgina web d’Ecoarrels al formalitzar la inscripció i a la pàgina web de l’Ampa, a l’apartat Serveis, secció Menjador. És important que consulteu la normativa, allà hi trobareu aspectes tan rellevants com el procediment d'altes, baixes, la forma de contactar en cas d'incidències en l'assistència o/i en la facturació així com la regulació de la forma de pagament.
Salutacions,
AMPA Joanot
- Tags: 2023-2024, extraescolars