Qüestionari a les candidatures al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,
Com bé sabeu, demà dimarts 27 es celebren eleccions al Consell Escolar del Joanot Alisanda. En aquestes eleccions cal escollir a 4 membres representants del sector de pares i mares.
Des de l'AMPA vam plantejar les següents qüestions a les diferents candidatures per tal que les famílies pugueu conèixer millor a les mares i pares que es presenten:
- Quin curs fan els teus infants?
- Creus que com a representant de pares i mares és important saber l'opinió dels mateixos abans de participar en les reunions del Consell? Quins mitjans faries servir per saber-la?
- En què creus que pot millorar l'escola?
- Què creus que pots aportar al Consell Escolar?
- Quins motius t’han portat a presentar-te com a representant de pares i mares?
- Quin és el teu punt de vista sobre els horaris i calendari escolar? (jornada intensiva a l'estiu, adaptació P3, dies lliure disposició)
Una vegada rebudes algunes de les seves respostes, us les fem arribar a través d'aquest document.
Recordeu que la vostra participació a les eleccions és molt important !!!
Tal i com ja va informar l'escola, l’horari de votació serà de 8:30h del matí a les 18:30h de la tarda amb horari ininterromput al vestíbul de l’escola.
Per votar cal que porteu el DNI o algun altre document acreditatiu.
D’aquestes candidatures caldrà votar a un màxim de 4 candidats/es, que són els que cal renovar del Consell. Es a dir, que es pot votar a 1, 2, 3 o 4 candidats/es.
Salutacions,
AMPA Joanot