Sabadell Corre pels Nens

on Dijous, 16 Març 2017. Posted in Actualitat, Voluntaris

Sabadell Corre pels Nens

Des de l'AMPA volem col·laborar amb les inscripcions per la cursa solidària SABADELL CORRE PELS NENS organitzada pel 28 de Maig.
La finalitat és la de recaptar fons per a millorar la qualitat de vida dels nens/es amb malalties minoritàries mitjançant tractaments integratius.

Serà una cursa de 4’2 km oberta a tothom, de qualsevol edat i podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, en cotxet, caminant, passejant amb amics o família...

El preu és de 5 euros pels menors de 16 anys i de 10 euros per la resta. Només per participar-hi us regalaran una samarreta commemorativa, begudes i moltes sorpreses més que han facilitat les empreses col·laboradores. Si no podeu assistir-hi també podeu col·laborar amb el que es coneix com a DORSAL ZERO (fer una aportació voluntària).

Disposeu de 3 opcions per a fer les inscripcions:
1 - Mitjançant la pàgina web per fer les inscripcions on-line (Preferible)
2 - Presencialment als següents centres i establiments de la ciutat:

• Club Natació Sabadell C/Montcada,2 ; C/Budapest,1
  • Club Malibú Esportiu C/Bosc i Cardellach, 47
  • Joventut atlètica  Sabadell. Camí Can Quadres s/n
  • Intersport Molins Rambla 111-113
  • Institut de Quiromassatge Pablo Planellas. C/Brutau,100
  • Escribà assessors-finques Escribà. Av.Onze de setembre,83
  • l'Unió Excursionista de Sabadell. Carrer de la Salut, 14 -16
  • Llobateras. Carretera de Barcelona, 583

3 - Al despatx de l'AMPA del Joanot

Si opteu per fer la inscripció al Joanot, cal que ens informeu anticipadament per email de quants voleu participar (pares, mares, fills, filles, avis, tiets, amics, veïns ...) i posteriorment us facilitarem el full d’inscripció oficial amb el que podreu fer el pagament. La data límit per fer la inscripció a través de l'AMPA és divendres el 31 de Març.

Més informació a:
Sabadell corre pels nens
Bailale a la vida
Parc Taulí

AMPA Joanot Alisanda

Horari d'atenció al públic (amb cita prèvia):

En període de vacances escolars (amb cita prèvia):

• Whatsapp al 611 68 38 03 (Coordinadora)

Sempre que calgui comunicar un canvi, alta o anul·lació, aquest haurà de ser abans de les 10:00h.

Hi haurà una atenció telefònica al 611 68 38 03 només de 10:00 a 10:30h.